معجزه عسل و دارچين
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

1. درمان بيماري قلبي:
 

مخلوطي از عسل و پودر دارچين را تهيه کنيد و به جاي مربا روي نان قرار دهيد و به طور منظم در وعده صبحانه صرف کنيد. اين روش در کاهش کلسترول، جلوگيري از بروز حمله قلبي، تنفس راحت و تقويت ضربان قلب موثر است. بيماران مبتلا به حمله قلبي نيز با مصرف روزانه اين مخلوط از حمله قلبي بعدي در امان خواهند بود. بررسي روي سالمندان در آمريکا و کانادا نشان داده است، با بالا رفتن سن شاهرگ هاي حياتي و سياهرگ ها خاصيت انعطاف پذيري خود را از دست مي دهد.
 

2. از بين بردن اثر خارش نيش هاي حشرات:
 

مخلوطي از يک سهم عسل، 2سهم آب ولرم و يک قاشق چاي خوري پودر دارچين را روي قسمتي از بدن که احساس خارش مي کنيد، قرار دهيد خارش و درد در عرض يک يا 2 دقيقه فروکش خواهد کرد.
 

3. درمان التهاب مفصل(آرتريت):
 

روزانه، يک وعده صبح و يک وعده شب، مخلوطي از يک فنجان آب گرم، 2 قاشق چاي خوري عسل و يک قاشق چاي خوري پودر دارچين مصرف شود. اين مخلوط معجزه گر در صورت مصرف به طور منظم آرتريت هاي مزمن را نيز درمان مي کند. بررسي اخير روي 200 بيماري که قبل از صرف صبحانه از اين مخلوط استفاده کردند نشان داد، 73 نفر از آنان در عرض يک هفته کاملا از درد رهايي پيدا کردند و پس از يک ماه بيشتر افرادي که قادر به راه رفتن يا حرکت نبودند، بدون احساس هيچ دردي توانايي راه رفتن و تحرک خود را به دست آوردند.
 

4. جلوگيري از ريزش مو:
 

قبل از دوش گرفتن مخلوطي از مقداري روغن زيتون داغ، يک قاشق چاي خوري عسل و يک قاشق پودر دارچين را به مدت 5 تا 15 دقيقه روي سر قرار دهيد و سپس آن را بشوييد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب